Pelakon Zarina Zainuddin yang sememangnya terkenal dengan perniagaan pulut kuning dan dijual di seluruh Malaysia serta Singapura.

Selain itu, perkongsian kisah dua orang anak autisme di Instagramnya turut menjadi ikutan peminat. Kesabaran dan kesungguhan Zarina mendidik anak-anak autismenya menjadi satu perkongsian yang berguna pada yang mengikuti.

Terbaru Zarina berterima kasih kerana pengikutnya di Instagaram sudah meningkat menjadi 1.5 juta orang.

Assalamualaikum Terima kasih semua yang sudi follow ig saya sudahpun mencecah 1.5 m Saya akan bagi hadiah set lipstick addura bersama compact powder jika anda berjaya menjawab soalan saya .. 1.apakah nama produck addura yang mengandungi spf 60? 2.set lengkap pencuci muka addura khusus untuk mencerah kulit terdiri dari a.whitening Cleansing Milk 2.Whitening Cleansing Gel 3.Whitening Toner 4.moisturiser 5.Facial Scrub 6.Whitening Powder Mask 7.eye balm Soalan saya Nyatakan facial scrub dan whitening powder mask digunakan berapa kali seminggu dan apa fungsinya pada kulit ? Selamat mencuba..

A post shared by Zarina Zainuddin (@zarinazainuddin_) on


"Assalamualaikum. Terima kasih semua yang sudi follow ig saya sudahpun mencecah 1.5m," tulis Zarina.

Beliau juga turut ingin menghadiahkan set alat solek kepada pengikut-pengikutnya yang dapat menjawab soalan yang mudah di Instagram beliau.