Seminggu juga keluarga Lana Nodin dan suaminya David Mckinzie atau nama Islamnya, Muhd Daud bergelut dalam mimpi ngeri.

Segalanya bermula apabila mendapat tahu anak keduanya, William Daud Mckienzie atau panggilan manjanya billy mengalami masalah injap (Aortic Stenosis).
(Baca: Alami Masalah Injap Pada Jantung, Anak Kedua Lana Nodin Bakal Dibedah)

Mimpi ngeri keluarga ini menjadi nyata apabila jantung anak kecil itu terhenti selama 10 minit menyebabkan pembendahan terpaksa ditangguhkan.
(Baca: Jantung Terhenti 10 Minit, CPR Dan Kejutan Elektrik 2 Kali)

Terbaru, Lana memuat naik gambar Billy bersama Gia di Instagram miliknya.

"Alhamdulillah, selepas seminggu berperang dengan perasaan, anak saya #babybilly menunjukkan perkembangan positif.

"cuma masih perlu pemantauan rapi dan berada di ICU. Billy sangat kuat. Moga dia terus kuat. Sayu sebenarnya tengok si kecil ini bergelut dgn ujian seumpama ini," tulis Lana.

MMDG&W❤️Alhamdulillah, selepas seminggu berperang dengan perasaan... anak saya #babybilly... . menunjukkan perkembangan positif.. cuma masih perlu pemantauan rapi dan berada di ICU. Billy sangat kuat.. moga dia terus kuat.. sayu sebenarnya tgk si kecil ini bergelut dgn ujian seumpama ini. Apapun dari kerendahan hati, saya amat terharu dgn doa dan sokongan yang dipanjangkan. Hanya kata keramat terima kasih yang saya dapat layangkan buat semua ??? Hanya Tuhan yang dapat balas jasa anda semua... terima kasih Allah SWT dan terima kasih semua yg doakan anak sy ??? #babybilly #prayforbilly #smartbaby #giaquinn #mybudak #myprecious #mylittlefighter #gi&bi #preciousmoments #permatahatiku #mckienzieclan #lanadavidmckienzie #lanadaud #littlefighter #chd #ijn #aorticstenosis #strongbaby #myhero #myprincess

A post shared by Lana Nodin❤️David Mckienzie (@lananodinmckienzie) on


Lana juga mengucapkan terima kasih kepada semua yang memberi sokongan dan mendoakan kesihatan Billy.

"Apapun dari kerendahan hati, saya amat terharu dengan doa dan sokongan yang dipanjangkan. Hanya kata keramat terima kasih yang saya dapat layangkan buat semua.

"Hanya Tuhan yang dapat balas jasa anda semua. Terima kasih Allah SWT dan terima kasih semua yg doakan anak saya," tulis Lana lagi.