Hari ini merupakan hari paling bahagia buat pesinetron Randy Pangalila karena berjaya menikahi tunangannya, Chelesey Frank.

Jika mengikuti perkembangan mereka sejak semalam, Randy yang telah mengunggah sebuah video dirinya bersama wanita bule asal Kanada itu bisa mengerti kalau hari ini pasangan tersebut pun akan berkahwin.

This is it!! Tomorrow is gonna be the most important day in my life, I’m so grateful I have found you @cfrank3030 Thanks for the beautiful work my team @moirefilm @moirephoto @maximilianjohn @yos_dandy @fannygonzales_mua

A post shared by Randy Pangalila (@randpunk) on


Bintang Gantung The Series itu pun menulis: "This is it!! Tomorrow is gonna be the most important day in my life, I’m so grateful I have found you @cfrank3030."

Video yang dikongsikan oleh pria berusia 28 tahun itu pun banjir dengan komentar dan ucap tahniah buat mereka berdua.

Malah, menerusi instagram studio fotografi @wfphotoworks, dalam instastorynya, mereka menggugah persiapan perkahwinan Randy dan Chelsey, sekali gus membongkar lokasi acara tersebut yang berlangsung di tepi pantai di Pulau Dewata, Bali.



Terdahulu, Randy telah melamar Chelsey di Kanada pada tahun lalu selepas mula serius bercinta sekitar Februari 2018. Dia yang tidak banyak dan terlalu terbuka berkongsi kisah peribadinya dengan Chelsey mengumumkan kabar gembira itu lewat postingan foti dalam akun Instagramnya pada 4 Juli 2018.



Instagram: Randi Pangalila, Wfphotoworks

Oleh: Maliah Surip