Pasangan TAMAN Maharaja Lawak Mega 2018 (MLM2018), Man menasihati orang ramai agar tidak menulis komen negatif di media sosial Tauke.

Kata Man, sebagai rakan sepasukan, dia memahami situasi yang berlaku dalam kehidupan peribadi Tauke dan mahu memberikan sepenuh fokus kepada MLM2018.

"Sahabat, partner dan orang yang memberi ruang dan peluang saya untuk join MLM2018, orang yang membentuk kumpulan TAMAN sekarag ini tengah dilanda dugaan dan cubaan yang amat berat

"Saya cuma mohon kengkawan doakan yang terbaik buatnya, semoga diberikan keringanan dan jalan keluar dari semua masalah yang menimpa beliau dalam beberapa minggu sahaja nak ke final MLM2018.

"Masalah dia, masalah saya juga... Cubit paha kiri, paha saya pun sakit gak.

"Janganlah ditambah beban yang ada dengan komen-komen yang negatif, takut berdosa atau berbalik pada keluarga kita.

"Semoga Tauke lebih tabah dan kuat, fokus dulu MLM2018, lepas tu kita selesaikan perlahan-lahan," tulisnya.

Assalam kengkawan..sahabat sye..partner sye..org yg memberi ruang dan peluang sye untuk joint MLM2018..org yg membentuk kump.TAMAN skg ini tgh di landa dugaan dan cubaan yg amat berat..sye cuma mohon kengkawan doakan yg terbaik buat nyer..smoga di berikan keringanan dan jln keluar dari smue masalah yg menimpa beliau dlm beberapa minggu sahaja nk ke final MLM2018..masalah dia..masalah sye jugak..cubit peha kiri..peha saya pun sakit gak..jgnlah di tambah beban yg ade ngan komen2 yg negatif..takut berdosa..atau berbalik pada keluarga kita..smoga @taukejambu lebih tabah dan kuat..fokus dlu MLM2018..lepas tu kita settel pelan2..

A post shared by Man Raja Lawak (@manrajalawak) on


Kemelut rumah tangga Tauke mula menjadi perhatian apabila isterinya, Nadia mendedahkan hubungan mereka sudah berakhir.

Baca: EKSKLUSIF: "Saya & Tauke Jambu Dah Berpisah" - Nadia

Bagaimanapun, Tauke menafikan perkara terbabit dan menjelaskan berlaku perselisihan faham antara mereka.

Baca: Tak Pernah Lafazkan Cerai, Tauke Jambu Mahu Selesai Di Mahkamah

Jangan lupa menonton MLM 2018 setiap Jumaat jam 9 malam menerusi Astro Warna (saluran 132), Warna HD (saluran 124), Astro GO dan On Demand.