Penyanyi dan komposer, MonoloQue selamat dikurniakan cahaya mata ketiga pada 20 Disember lalu.

Namun apa yang menjadi perhatian pengikut Instagramnya adalah nama unik yang dipilih oleh MonoloQue dan isterinya untuk bayi comel itu.

Melor Pelangi Merdu, itulah nama yang diberikan kepada anak ketiganya.

Menerusi entri terbarunya, MonoloQue atau nama sebenarnya Khairil Ridzwan Anuar juga telah memuat naik foto puteri kesayangannya itu.

“Sahibul Hikayat, tanggal 20.12.2018 Masihi yang lepas, keluarga kecil kami telah dikurniakan karya agung edisi ke 3 saya dan isteri @dahlianadirah, Melor Pelangi Merdu, namanya diberi.

“Jutaan terima kasih buat ucapan dan doa anda semua. Syukur. Alhamdulillah ke hadratnya, semuanya berjalan lancar dan selamat.

“Moga-moga kehidupan dunia kami sekeluarga selepas ini diwarnai beraneka warna serta disulami bunyi-bunyian bak buluh perindu hendaknya , dengan khadiran anakanda, Melor “Pelangi” Merdu . Amin,”

Sahibul Hikayat , tanggal 20.12.2018 Masihi yang lepas , kluarga kecil kami telah dikurniakan karya agung edisi ke 3 saya dan isteri @dahlianadirah , Melor Pelangi Merdu , namanya diberi . • • Jutaan trima kasih buat ucapan dan doa anda smua , Syukur Alhamdulillah ke hadratnya, smuanya berjalan lancar dan slamat. • • Moga moga khidupan dunia kami skeluarga selepas ini diwarnai beraneka warna serta disulami bunyi bunyian bak buluh perindu hendaknya , dengan khadiran anakanda Melor “Pelangi” Merdu . Amin

A post shared by MonoloQue ProloQue (@antiloque) on

Selain Melor “Pelangi” Merdu, Loque dan Dahlia mempunyai dua lagi anak perempuan, Anggerik Dang Jelita, 6, dan Seroja Dewi Harapan yang dilahirkan pada 21 Januari 2017.

Foto: Instagram @antiloque