Kalo namanya Nicki Minaj, nggak ada yang tidak kontroversi keluar daripada dirinya.

Terkini, pada Sabtu (5/1/2019), menerusi siri kicauannya di Twitter, pelantun itu mendedahkan rahasia kencan dan seks bersama pacarnya, Kenneth Petty.

Kata Minaj, mereka berkencan dan berhubungan badan atau melakukan seks berulang kali sepanjang malam, serta telah memilih nama bakal anak mereka kelak.

Hal itu didedahkan selepas dia menjawab pertanyaan seorang pengguna Twitter yang mendakwa dia dan pacarnya mampu melakukan seks sehingga enam kali satu malam.

“Tiga hingga empat kali (seks). Enam kali keterlaluan sis,” tulisnya sambil meletakkan emoji tertawa pada pengakuannya di Twitter.


(Jawapan Twitter Nicki Minaj yang mengaku dia melakukan seks lebih dari sekali satu malam)

Rapper yang terkenal dengan tembang Barbie Dreams itu juga menjawab kepada usulan seorang pengikutnya yang mau memberi nama buat anak mereka dengan berkata: “Terima kasih, tapi kamu sudah punya nama yang dipilih.”


Nicki dan Kenny telah berkenalan jauh sebelum penyanyi berusia 36 tahun itu popular.

Satu sumber memberitahu US Weekly pada Desember 2018 bahawa Nicki memang begitu antusias mau menjadi seorang ibu.

“Nicki begitu kepingin menjadi ibu. Itulah hal yang selalu dia dan Kenny bicarakan. Mereka juga begitu dilamun cinta,” dedah sumber tersebut.


(Nicki Minaj dan Kenneth Petty sudah berkenalan sebelum wanita itu popular)

Ironi, apabila Nicki mendedahkan dia dan Kenny melakukan seks sehingga empat kali satu malam adalah pria itu pernah mempunyai kasus merogol seorang gadis berusia 16 tahun pada 1995.

Namun, rapper itu percaya pacarnya kini sudah berubah, tetapi tidak buat temen-temennnya yang bimbang sikap negatif Kenny akan menyakiti wanita itu.

Sumber: US Weekly
Instagram: Nicki Minaj

Oleh: Maliah Surip