Pelakon terkenal, Erra Fazira berkongsi momen sambutan hari lahir pembantunya yang berasal dari Indonesia, Muti di laman Instagram.

Mengadakan kejutan sambil membawa kek hari jadi, Erra meraikan hari lahir Muti bersama dua orang temannya.

"Ulang tahun Muti yang ke tettttt... Pokoknya awet muda terus ya Muti.. Moga Allah panjangkan usia dan tingkatkan iman dari masa ke semasa...

"Terima kasih kerana menjaga saya dan Aleesya dengan penuh kasih sayang... Sudah hampir 11 tahun kita hidup satu bumbung, sudah seperti keluarga!

"Muti juga jadi mak-mak yang kuat membebel dekat kami semua... Makanan kalau tak habis... AWAS katanya! Semua gelupur makan habis. Tu yang semua demok dibawah jagaan Muti..

"Apapun, kami semua sayang Muti! Selamat ulang tahun Muti!"
tulis Erra di bahagian kapsyen.

Ulang tahun Muti yang ke tettttt.. pokoknya awet muda terus ya Muti.. Moga Allah pjgkan usia dan tingkatkan iman dari masa ke semasa.. . Terima ksih kerana menjaga saya dan Aleesya dgn penuh kasih sayang.. sudah hampir 11 tahun kita hidup satu bumbung, sudah spt keluarga! Muti jugak jadi mak2 yg kuat membebel kat kami semua.. makanan kalau tak habis.. AWASSSS katanya!! Semua gelupor makan habissss ??? Tu yg semua demok dibawah jagaan Muti.?? . Apapun, kami semua sayang Muti!! Selamat ulang tahun Muti!!!! ???

A post shared by Erra Fazira (@errafazira) on


Menjengah di ruangan komen, rata-rata peminat kagum melihat cara Erra melayan serta menyambut hari lahir Muti.

"@kziehomemadekeklapis: Bagusnya dapat majikan macam @errafazira."

"@ross5571: Yessszaaa. Kesayangan akak @errafazira. Semua manusia ada "hak" untuk dihormati dan disayangi. Semoga sentiasa dalam rahmat-Nya Muti dan Erra sekeluarga. Happy birthday Muti."

"@aminah69amir: Mem besar yang hatinya cantik bangat untung mbak Muti. Happy birthday."

"@yunisharif2: Selamat ulang tahun mbak Muti. Syukur ya... Punya majikan yang baik dan berhati mulia... Melayanmu dengan baik seperti keluarga sendiri... Moga dihargai ya mbak.. Dalam sillaturrahim til Jannah... Aamiin."


Selain memberikan ucapan hari lahir buat Muti, netizen juga mendoakan agar Erra dimurahkan rezeki serta diberikan kesihatan baik.