TUTUP

Pesan Kelancangan Dalam Hantu Jeruk Purut Reborn

Pesan Kelancangan Dalam Hantu Jeruk Purut Reborn
Sudah punya jenama yang kuat, Hantu Jeruk Purut yang dirilis pada tahun 2006, versi barunya telah pun bergentayangan di pawagam pada tahun 2017.

Dengan menggunakan judul Hantu Jeruk Purut Reborn, sudah dua tahun film tersebut menghantui pemirsa.

Namun, bukan juga satu jenayah kalo lembaran tahun baru mau diisi dengan menonton ulang film horor yang dianggap antara paling berjaya pada tahun 2017 silam.



Fakta-fakta tentang film yang disutradarai Koya Pagayo ini sudah mampu untuk buat kalian mau kembali dirasuk perjalanan Hantu Jeruk Purut Reborn.

Bayangkan kalian kembali menonton sebuah horor yang dimainkan oleh pemain asalnya dulu, Angie Yulia dan Sheila Marcia namun dalam nuansa baru.

Selama 75 menit, penonton akan dibawa mengembara dalam jalur urban legend tentang cerita horor pastur kepala buntung yang berkeliaran di TPU Jeruk Purut.

Tentang kelancangan sikap remaja, tentang kebangkitan hantu dari kubur juga tentang pengajaran bahawa setiap manusia pasti akan mati dan hanya Allah yang maha kuasa.

Biarpun ringan, masuk akal dan tidak terlalu rumit, Hantu Jeruk Purut Reborn masih mampu membangkitkan kesan horor dalam nada yang tersendiri.

Seperti apa horornya? Buat yang telah pernah menonton film ini, silakan kembali ke momen lama, sementara bagi yang baru mau mengenali inti Hantu Jeruk Purut Reborn, nah klik saja link di bawah ini.

Selamat bergentayangan guys!

 

Artikel Berkaitan