Anggota kumpulan Elite dan peserta program Gegar Vaganza musim kelima (GV5), Azza mendedahkan selebriti dan pengarah popular, Sheila Rusly merupakan antara orang terawal yang menyokong proses penghijrahannya.

Menurut Azza, Sheila telah banyak menghadiahkan tudung ketika dia mula-mula berhijrah.

Perkara itu didedahkan oleh Azza menerusi sebuah komen yang ditinggalkan di entri hasil kongsian Sheila di akaun Instagramnya.

"Sheila adalah manusia yang hatinya baik, walaupun saya takut dan segan-segan dengannya.

"Bila saya mula-mula hijrah, Sheila Rusly adalah orang pertama yang menghadiahkan banyak tudung, berkotak-kotak siap suruh saya pilih.

"Sebab itu ramai orang sayang Sheila," tulisnya di ruangan komen tersebut.

Assalamualaikum Malaya...Good evening Geng Tok Sidang di mana saja komer berada... . #cerekatoksidang sedih petang ni bukan pasei #pia tapi pasei anak sis yang sorang ni @saharulridzwan yang sayangnya pada sis tak pernah putus dan selalu buat sis tersentuh hati dan menangis ?? . Semoga Mabrur umrah mu, Iman Firdaus, Jangan lupa asal usul mu wahai Iman Firdaus... . Hadoiiiiii mak aiiii rasa shahdu lak ati Tok Sidang niiii ????

A post shared by Tok Sidang Jinggo (@jinggo_jspictures) on




Kemunculan Elite adalah antara yang dinanti-nantikan oleh peminat mereka pada permulaan GV5, namun, perjalanan mereka telah terhenti apabila mereka tersingkir di konsert ketiga program tersebut.