Tahukah anda bunga lavender mempunyai pelbagai kebaikan antaranya berupaya mengurangkan perasaan gelisah, boleh menenangkan diri dan mampu merawat masalah insomnia?

Maka, tidak mustahil dengan adanya haruman lavender di kediaman anda, kehidupan anda lebih selesa dan aktiviti harian juga akan berjalan lancar. Aroma lavender juga bermanfaat dapat mengubah rumah anda menjadi rumah lebih wangi dan lebih santai agar menyegarkan mood anda. Tidak hanya membuat bau rumah anda bagus, tetapi boleh menwujudkan tempat yang damai bagi anda dan orang tersayang anda.



Warna ungu bunga lavender juga sering dikaitkan dengan ketenangan. Jadi, lavender punyai pelbagai kebaikan untuk kediaman anda.



Clorox Scentiva dicipta bagi mewangikan kediaman anda selain membersih dan menjadi ruang terbaik untuk meluangkan masa bersama tersayang.

Clorox Scentiva tampil dengan dua varian menarik iaitu Tuscan Lavender dan Pacific Breeze & Coconut.

Clorox Scentiva Tuscan Lavender boleh didapati dalam bentuk gell pencuci tandas, buih pembersih nyahkuman dan pencuci pelbagai permukaan.

Manakala, Clorox Scentiva Pacific Breeze & Coconut tampil dalam versi gel pencuci tandas dan pencuci pelbagai permukaan.



Sebenarnya, anda juga berpeluang untuk memiliki produk Clorox Scentiva dengan menyertai peraduan di Facebook Clorox Malaysia. (hyperlink: http://bit.ly/ScentivaContest)

Caranya sangat mudah! Anda hanya perlu meneka berapa banyakkah kelopak bunga lavender dalam foto kemudian sertakan cara-cara terbaik untuk memastikan kediaman anda berbau wangi dalam 25 patah perkataan.

Tiga pemenang terbaik akan memenangi produk Clorox Scentiva bernilai RM100.

Peraduan ini bermula dari 13 Disember hingga 23 Disember sahaja manakala pemenang akan diumumkan pada 5 Januari 2019.