Luahan hati pelakon dan pengacara Zulin Aziz mengundang sebak netizen berkenaan kisah sedih yang dihadapinya beberapa bulan lalu.

Zulin mendedahkan perkahwinannya terpaksa dibatalkan di saat akhir kerana hubungannya dengan seorang jejaka gagal dan putus di tengan jalan.

Menerusi laman Instagram, Zulin memuat naik potongan video perkongsian rasa hatinya di program CCTV yang dihoskan oleh Aliff Farhan dan Aril Pilus.

Yg patah tumbuh Yg hilang berganti InsyaAllah amin . Repost from @arilpilus - Setiap yang terjadi pasti ada hikmah disebaliknya. Ikuti perkongsian @zulinaziz dalam CCTV bersama hos @arilpilus dan @aliffarhan_jr . ... ISNIN INI| 9.30PM | ASTRO RIA |RIA HD ... #cctvria @era.je @officialhlive #cekelathoney #DanKetikaItu

A post shared by Zulin Aziz (@zulinaziz) on


Rata-rata peminat turut sebak mendengar luahan hati Zulin yang menghadapi dugaan mencabar dalam hidupnya.

Ada juga peminat yang mendoakan agar Zulin berjumpa dan berjodoh dengan lelaki yang lebih baik.







Dalam perkembangan lain, drama bersiri lakonan Zulin, Cekelat Honey sedang hangat ditayangkan di kaca televisyen.

Selain Zulin, drama arahan Hadith Omar itu membariskan Siti Nordiana, Fikry Ibrahim, Zarul Husin, Nonny Nadirah, Dafi, Syura Badron dan ramai lagi.

Tayangan perdana 11.30 malam ini di Astro warna saluran 132 dan warna hd saluran 124 . #cekelathoney

A post shared by Zulin Aziz (@zulinaziz) on


Jangan lupa saksikan drama bersiri Cekelat Honey setiap Selasa hingga Khamis, jam 9 malam hanya di Astro Citra (131) dan Citra HD (126).

Gunakan hashtag #CekelatHoney di laman sosial untuk berinteraksi mengenai drama bersiri ini.