Pelakon Elfira Loy menerima ucapan istimewa sempena perkahwinannnya daripada Umie Aida.

Menerusi ucapan tersebut, Umie telah memberi bayangan bahawa perkahwinan Elfira dengan tunangnya, Muhammad Faris Khairol Anuar bakal berlangung tidak lama lagi.

Menurut Umie, dia tidak dapat hadir ke majlis perkahwinannya namun mendoakan agar semuanya berjalan dengan lancar.

“Insha’allah.. hari yg dinantikan semakin hampir. Kita doakan segalanya berjalan dengan lancar. Dan semoga sentisa didalam rahmatNYA dan diberkatiNYA. Aamiin... akak wish in advance sebab tak dapat datang ur wedding,” tulisnya.

Umie berkongsi ucapan tersebut di akaun Instagram (IG) peribadinya.

[BACA: Enggan Tunggu Lama, Elfira Loy Dikatakan Bakal Nikah Januari Depan]

Menerusi entri yang sama, Umie turut memuat naik video khas Elfira Bersama tunangnya sewaktu ditemui ketika majli perkahwinan Baim Wong di Jakarta, Indonesia.

Insha’allah.. hari yg dinantikan semakin hampir. Kita doakan segalanya berjalan dengan lancar. Dan semoga sentisa didalam rahmatNYA dan diberkatiNYA. Aamiin... akak wish in advance sebab tak dapat datang ur wedding.? @elfiraloy #sweetcouple

A post shared by umieaida ?? (@umieaida9) on


Perkongsian video itu mendapat perhatian pengikutnya yang rata-rata memuji ketampanan Faris dan dikatakan iras seperti aktor Fattah Amin.

Pasangan ini mengikat tali pertunangan pada 2 September lalu dan majlis itu diadakan secara tertutup.

Elfira pernah bertunang dengan Sufian Suhaimi pada 6 Oktober 2017 dalam sebuah majlis besar-besaran, namun berakhir pada 18 Februari lalu hubungan itu putus.