Selepas minggu 3 program Maharaja Lawak Mega 2018 (MLM 2018) menutup tirai pada minggu lalu, kita sudah mula melihat beberapa peserta yang menunjukkan prestasi yang baik dan konsisten.

Pendapat ini disokong barisan juri, di mana dua peserta dari Indonesia seperti Dany dan Abioso masih dalam persaingan, hasil persembahan mereka yang berkualiti.

Melihat pada kedudukan peserta MLM 2018 pada minggu ini, Zero meraih undian TikTok sebanyak 24.31 peratus mengatasi pendahulu sebelum ini, Bocey dengan (24.16 peratus).

Sebelum ini, Bocey mendominasi kedudukan selama 3 minggu. Sementara itu, Dany mendapat undian sebanyak 2.29 peratus, situasi yang kurang ideal baginya ketika ini.

Untuk memastikan peserta yang menawarkan persembahan yang baik seperti Dany, Abioso, Joras dan yang lain masih bersaing untuk minggu yang akan datang, anda perlulah mengundi mereka melalui aplikasi TikTok, cukup mudah sekali.

Peminat dan peminat MLM 2018 boleh mengundi melalui aplikasi TikTok, platform video pendek utama di dunia. Aplikasi ini boleh dimuat turun di App Store dan Google Play Store, https://go.onelink.me/BAuo/mlm.

Sebaik sahaja TikTok dimuat turun, semua yang perlu anda lakukan ialah membuat akaun dengan menghubungkan mana-mana media sosial sedia ada kepada TikTok.

Peminat diberi 10 undi setiap hari bermula Sabtu hingga Khamis. Mereka boleh menghabiskan semua 10 undi kepada satu peserta atau menyebarkannya ke seluruh peserta yang mereka suka.

Eksklusif pada Jumaat, 50 undi diberikan dan sekali lagi mereka boleh membelanjakan semuanya kepada satu peserta atau membelanjakannya sebagai harapan mereka.

Pengundian dibuka sepanjang minggu hingga akhir pertunjukan. Namun, keputusan undian adalah tertakluk kepada terma dan syarat, www.maharajalawakmega.com.my.

Jangan lupa menonton MLM 2018 setiap Jumaat jam 9 malam menerusi Astro Warna (saluran 132), Warna HD (saluran 124), Astro GO dan On Demand.

Teks oleh: Elrafaei Sapi

Foto: Astro Gempak