Pelakon dan penyanyi Nadzmi Adhwa mengakui sukar untuk menjalinkan hubungan cinta bersama dengan teman rapatnya, Ardell Aryana.

Menerusi entri di Instagram, Nadzmi menjelaskan dia ada sebab tersendiri kenapa Ardell tidak sesuai untuk menjadi kekasihnya.

"Sakitlah bongok, sebab itu la kau tak boleh jadi awek aku! Garang sangat kau pun.

"Kau dah boleh masuk PASKAL dah. Patutla kau andartu. Opps, dah macam shooting paskal 2 dah aku rasa!

Sakitlah Bongok ? Sebabtu la kau tak boleh jadi awek aku! Garang sangat kau pun. Kau dah boleh masuk PASKAL dah ?Patutla kau andartu ? Opps ??, dah macam shooting paskal 2 dah aku rasa !! ni music video yang cute weh bukan gengster punya Mv ? For bodybuilder out there jangan cari trainer macam dia ni bengkak tisu tisu badan weh ? Music Video Berdrama #MVwanitaku #wanitaku Jumaat ini 8 Malam ❤️ Korang breakfast apa? Saya pagi pagi dah breakfast ni ?

A post shared by Nadzmi Adhwa Nor Adzmi (@nadzmiadhwa) on


"Ini music video yang cute weh bukan gengster punya Mv. For bodybuilder out there jangan cari trainer macam dia ni bengkak tisu-tisu badan weh," tulisnya secara berseloroh.

Rata-rata mengakui terhibur dengan gelagat yang ditunjukkan oleh Nadzmi dan Ardell dalam video yang dikongsikan oleh mereka itu.