Walaupun sibuk melakukan persiapan untuk Maharaja Lawak Mega 2018 (MLM2018), kumpulan Taman sempat meluangkan masa untuk memberi sumbangan kepada keluarga mengidap penyakit kulit Ekzema.

Menerusi entri di Instagram (IG), kumpulan Taman yang dianggotai oleh Tauke dan Man berharap sumbangan diberikan sedikit sebanyak dapat membantu keluarga tersebut.

"Alhamdulillah, semalam misi kami @tamanofficial_ dan @sasukepremiumoutlet_official di permudahkan untuk memberi sedikit bantuan dan sumbangan kepada Puan Ain Abdullah kerana anak-anak beliau menghidapi penyakit kulit yang teruk.

"Semoga dengan bantuan dan sumbangan kami ini dapat meringankan lagi bebanan beliau dan keluarga. Aminnn," tulisnya.

Alhamdulillah..semalam misi kami @tamanofficial_ dan @sasukepremiumoutlet_official di permudahkan untuk memberi sedikit bantuan dan sumbangan kepada puan Ain abdullah kerana anak2 beliau menghidapi penyakit kulit yg teruk..smoga dgn bantuan dan sumbangan kami ini dpt meringankan lagi bebanan beliau dan keluarga..aminnn!!

A post shared by Man Raja Lawak (@manrajalawak) on


Rata-rata memuji sikap yang ditunjukkan oleh Tauke dan Man dalam membantu insan yang memerlukan serta mereka mendoakan agar kumpulan Taman sentiasa dimurahkan rezeki.

Sebelum ini tular di media sosial apabila seorang suami yang hanya berbekalkan gaji RM850 sebulan untuk menyara dua orang anak yang mengidap penyakit kulit Ekzema.

Jangan lupa untuk menyaksikan MLM2018 yang bersiaran setiap Jumaat pada pukul 10 malam menerusi saluran Astro Warna (saluran 132), Warna HD (saluran 124), Astro GO dan ‘On demand’.