GCB dan yang terbaharu GCB Deluxe memang wajib makan korang try! Tapi sebelum korang makan, korang tahu tak apa kelainan GCB dari burger lain?

GCB adalah satu-satunya menu ayam yang digril dalam menu McDonald’s. Kepingan paha ayam empuk yang diperbaharui tu digril sempurna, memang lembut dan juicy. Dipadankan dengan sos chargrilled istimewa dan keenakan salad segar, memang layan!

Nak lagi Gempak, cuba GCB Deluxe yang baharu diperkenalkan. Rasa bawang digril keperang-perangan, ditambah pula sayur campuran dan sos Jalapeno istimewa, memang terangkat! Rugi kalau tak cuba!

Lagi satu, untuk penggemar GCB, sahut cabaran #GCBMukbang dan boleh menang GCB PERCUMA selama setahun bernilai RM5,500. Setahun GCB tu! Tak susah pun. 'Order' dan rekod diri makan GCB sebanyak yang mampu dalam tempoh lima minit. Ulangan, lima minit sahaja!

Tiga orang finalis Gegar Vaganza iaitu Amelina, Maya dan Noryn turut bersama menyahut cabaran ini bersama dua orang peminat mereka yang bertuah.

Kumpulan Maya berjaya membawa pulang baucar McDonald’s bernilai RM3,000 selepas berjaya menghabiskan tujuh biji setengah GCB dalam masa lima minit. Korang boleh tengok video ni!



Untuk kumpulan yang kalah tidak pulang dengan tangan kosong kerana masing-masing membawa pulang baucar McDonald’s bernilai RM1,000.





Bukan setakat itu, penyanyi Kaka Azraff sudah cuba cabaran ini. Nak tahu berapa biji yang mampu dihabiskan selama tempoh lima minit? Kena la lihat sendiri..



Berminat untuk menyertai dan merebut baucar McDonald’s bernilai RM5,500? Menarik kan!

Serius, senang sangat! Hanya tiga langkah mudah.

1. 'Order' sebanyak mana GCB yang boleh dimakan dalam masa lima minit.

2. Selepas itu, rakamkan cabaran itu dengan hashtag #GCBMukbang dan pastikan Facebook live diletakkan dalam status 'public' okay.

3. Akhir sekali, isi borang dan sertakan sekali URL Facebook live anda melalui aplikasi McDonald’s.

Hadiah-hadiah menarik menanti anda semua.

Hadiah utama: GCB percuma selama SETAHUN bernilai RM5,500 baucar McDonald’s
Tempat kedua: GCB percuma selama Setengah tahun bernilai RM2,750 baucar McDonald’s
Tempat ketiga: GCB percuma selama Tiga Bulan bernilai RM1,350 baucar McDonald’s

Hadiah saguhati X 10: RM100 baucar McDonald’s

Tempoh peraduan adalah dari 5 November 2018 sehingga 30 November 2018.

Jangan lepaskan peluang untuk mencuba GCB dan GCB Deluxe di McDonald’s yang berdekatan anda dan sertai #GCBMukbang Challenge!