Doropu ialah sebuah platform unik di Malaysia untuk anda membeli-belah barang kesukaan anda. Aplikasi Doropu ini telah dilancarkan pada April lalu.

Ha, menariknya, kalau anda guna Doropu, pastinya cara anda membeli barang akan berubah!

Dengan penghantaran percuma, Fuyoooooh FIESTA menawarkan 24 barangan yang limited dalam masa 24 jam pada 11 November ini.



Barangan tersebut termasuklah baucer, bill utiliti, kad tambah nilai pra-bayar, PS4, telefon pintar dan Macbook! Jangan lupa ‘top-up’ kredit anda dalam aplikasi Doropu untuk mendapatkan pelbagai barangan istimewa secara terhad!



Jika anda menambah nilai sebanyak RM20, anda akan mendapat sebanyak RM5 dan jika anda menambah nilai sebanyak RM100, anda boleh dapat RM11 untuk pengguna percuma! Caranya mudah, semak semua kempen ganjaran dan anda boleh mendapat kredit percuma sebanyak mana yang anda boleh! Promosi kredit ekstra percuma ini khas untuk pengguna baru sahaja…

Selalunya, satu item dijual dalam masa sehari!

Ini cara bagaimana aplikasi Doropu digunakan:



Secara eksklusif, Doropu bakal mengeluarkan 24 produk dalam masa 24 jam pada 11 November nanti bersempena Doropu Double 11 Madness Deals!

Harga pula akan jatuh setiap 11 saat! Berbaloi! Muat turun aplikasi Doropu sekarang!

Layari laman web Doropu di https://www.doropu.com/ atau singgah di laman Facebook Doropu di https://www.facebook.com/doropu.my/