Benar sekali apa yang dikatakan oleh Ashraff Muslim. Walaupun bergelar jutawan atau sekaya mana pun seseorang itu, jika tidak di panggil oleh Allah maka tidak akan sampai ke tanah suci.

Tetapi walau tak berharta, walau hanya ada duit RM1, jika Allah jemput, maka akan sampai di rumah Allah walau dengan apa cara sekalipun.

Assalamualaikum semua.. AM nak share pada korang. Sebuah program yg amat menarik iaitu Tetamu Allah. EPISOD 1 dah tayang minggu lepas so nantikan EPISOD 2 pada Jumaat ini. Dan akan berterusan setiap hari Jumaat 9 malam di Astro Oasis.. . Walaupun bergelar jutawan atau sekaya mana pun seseorang itu , jika tidak di panggil oleh Allah maka tidak akan sampai ke tanah suci. . Walau tak berharta , walau hanya ada duit RM1 ,.jika Allah jemput . Maka akan sampai di rumah Allah walau dengan apa cara sekalipun. . Inilah yang terjadi pada 140 Ayahbonda yang terdiri dari golongan Asnaf , mereka tak punya harta , malah ada yang ditinggalkan oleh anak anak dan berpendapatan hanya RM300 ke bawah . Tetapi mereka di jemput untuk beribadah dirumah suci Allah . . Sayu hati dapat memimpin tangan Ayah bonda yang baru pertama kali menjejakkan kaki ke tanah suci , Turut sama menitiskan airmata apabila mereka sentiasa memeluk , mengucapkan kata kata syukur dan tak pernah putus melafazkan ucapan terima kasih kerana membantu mereka disini . . Terima kasih Allah kerana memberi kami peluang membantu dalam program yang melibatkan 140 Asnaf yang dibawa ke tanah suci secara percuma . . . Tetamu Allah , setiap jumaat 9 malam di Astro Oasis . Bersama Host yang lembut dan sentiasa bersabar dalam segala hal @ashrafmuslim . . . . #TetamuAllah #AstroOasis #Mekah #Umrah @mar.balqis @andalusiatravel . . @ashrafslegacy @ashrafmuslimsmuayyid #salamsayangsampaikesyurga

A post shared by Ashraf Muslim (@ashrafmuslim) on


Jangan lupa pada semua untuk menonton program,yang amat menarik iaitu ‘Tetamu Allah’ yang bersiaran setiap hari Jumaat, pukul 9:00 malam di Astro Oasis saluran 106.