Pelakon yang kini bergelar usahawan kosmetik, Wawa Zainal menafikan dakwaan bahawa produk yang dikeluarkannya dibuat daripada bahan murah dan berbahaya.

Malah, pemilik Wawa Cosmetics itu turut menafikan produk kecantikan yang dikeluarkan syarikatnya merupakan produk timbang kilo.

"Sepanjang tiga bulan beroperasi Alhamdulillah produk ini mendapat sambutan luar biasa.

"Namun, ramai orang di luar sana ingat produk saya timbang kilo.

"Oleh itu, saya merancang untuk masuk ke drug store seluruh Malaysia dan sepanjang tiga bulan ini juga saya melalui proses untuk mendapatkan kelulusan daripada pihak berwajib.

"Jadi, ternyata produk saya bukan timbang kilo dan akan memasuki gedung-gedung wellness seluruh Malaysia tidak lama lagi," katanya ketika ditemui pada malam gala Wawa Cosmetics di Arina Skyview Kuala Lumpur baru-baru ini.

Dalam majlis itu, Wawa dan suaminya, Aeril Zafrel meraikan lebih 130 orang stokis yang berjaya merekodkan jualan tertinggi sepanjang syarikatnya beroperasi.

Wawa Cosmetic sehingga kini telah melancarkan tiga produk kecantikan iaitu lip matte, foundation dan mascara.

kasi chance la sikit i feeling2 jadi penyanyi? kesian stokis2 i terpaksa jadi pendengar hahahaha. btw ni la tulang belakang @wawacosmeticshq . walaupun wawacosmetics baru sahaja 3bulan menapak tapi alhamdulillah sambutan semakin hari semakin luar biasa? ada yg dapat target RM200k,RM150k dlm masa sebulan sahaja. terima kasih yg tidak terhingga kepada sesiapa shja yg support n jadi pembeli n seterusnya jadi regular customer wawacosmetics. tanpa kalian kami tidak akan smpi ke tahap ini??????? @wawacosmeticshq P/S siapa nak jadi mcm dorang & join team wawacosmetics komen NAK kat bawah ok?

A post shared by Wawa Zainal (@w4w4_zainal) on

ada yg bekerja smbil bisnes..ada yg sanggup berhenti kerja sbb nak fokus lebih..sy sgt bangga melihat energy yg luar biasa dari mereka ini..i love each & everyone of you.. sayang sgt2 korang semua. happy dpt jumpa sebahagian daripada family @wawacosmeticshq . i hope to see u all again n spend lebih masa sikit . haritu masa cpt sgt???tq kesayangan. sila tag diri masing2?

A post shared by Wawa Zainal (@w4w4_zainal) on