Penyanyi dan peserta Big Stage, Nor Ashima Ramli atau lebih dikenali sebagai Baby Shima tidak menjangka dirinya akan melangkah ke pentas akhir Big Stage.

Shima berada di tangga terbawah dalam kedudukan pemarkahan berdasarkan penilaian pihak juri di konsert minggu separuh akhir baru-baru ini.

Pada masa yang sama, Shima berasa terkilan dengan penyingkiran Ariff Bahran yang menerima komen positif dari pihak juri pada malam itu.

"Secara jujurnya, saya tidak menjangka akan ke pentas final memandangkan saya telah menerima markah paling rendah dari pihak juri.

"Saya ingatkan akan tersingkir, tapi rezeki masih ada di sini. Saya amat bersyukur dengan peluang ini.

"Insya-Allah saya akan buat yang terbaik dalam konsert akhir nanti walaupun jadual padat saya di Indonesia serba sedikit menghalang untuk mengikuti latihan penuh pertandingan ini," ujarnya.

Shima ditemui di konsert minggu separuh akhir Big Stage bertempat di Dewan Auditorium Majlis Bandaraya Shah Alam pada Ahad lalu.

Shima berjaya ke konsert akhir bersama Wani Kayrie, Afieq Shazwan, Sarah Suhairi dan Syafiq Farhain.

Rancangan yang ditaja oleh Vivo dan ditrendkan oleh TikTok ini disiarkan setiap Ahad jam 9 malam di Astro Ria(104) dan Ria HD (123).

Layari laman web www.bigstage.com.my untuk segala informasi mengenai program ini!