Penyanyi, pelakon dan pengacara popular, Alif Satar meraikan ulangtahun perkahwinan keempat bersama isterinya, Shadila Halid pada hari ini.

Menerusi sebuah entri di Instagram, Alif menceritakan pengalamannya sebelum sah bergelar seorang suami.

"Hari ini, sudah genap empat tahun rumah tangga kami, pada malam sebelum nikah, saya sangat 'nervous' tapi bila bangun pagi hari nak menikah tu, saya rasa sangat tenang kerana saya sedar itulah wanita yang saya akan bersama sehingga ke akhir hayat," tulisnya.

Pada masa yang sama, Alif turut membuat ucapan ulang tahun terhadap Shadila sambil berseloroh mengatakan dia tidak tahu untuk menulis kata-kata 'sweet' dalam ucapan tersebut.

4 years together today.. ? malam sebelum nikah, nervous tu, mak aihhhh lain macam. Tapi bila bangun pagi hari nak menikah tu, i felt so calm because i know i’ll be spending the rest of my life with her. Happy anniversary my darling @shadilahalid i love you to infinity and beyond..❤️ p/s nak type sweet-sweet ni tak reti, sebab nak type je macam ada bawang keliling.. so,i’ll just show you how much i love you ,cheebs.

A post shared by Alif Satar (@alifsatar) on


Dalam perkembangan lain, Alif kini bergandingan bersama Sherry Alhadad mengacarakan program Big Stage yang bersiaran secara langsung pada setiap Ahad jam 9 malam di Astro Ria (104) dan Astro Ria HD (123).