Penyanyi Sissy Iman baru saja memperoleh Ijazah Sarjana Muda Perguruan Pendidikan Muzik di Institut Pendidikan Guru Lembah Pantai, Kuala Lumpur.

Di usia 22 tahun, Sissy telah berjaya menamatkan pengajian dengan kepujian kelas pertama dan mencapai cita-citanya untuk bergelar seorang cikgu.

Menerusi laman Instagram Sissy, rata-rata pengikut memberikan ucapan tahniah kepada gadis itu yang berjaya mencapai cita-citanya di usia muda.

After 5 years , graduated with first class honours ! Alhamdulillah . Too many people for me to convey my gratitude . Give me time to write it out , I'll post it soon . Thank you everyone for the wishes ! #cikgusissy dah graduate ! Ok I'm up for graduation treat or celebration dinner ke apa , pls slide into my DMs HAHAHA gurau ? .

A post shared by Sissy Imann (@sissyimann) on


Selain ucapan tahniah, netizen juga memuji kebijaksanaan Sissy dalam bidang pendidikan dan nyanyian serta menggelarkannya 'beauty with brain'.

Sissy kini sedang giat beraksi dalam program Big Stage.

Jangan lepaskan peluang untuk terus menyaksikan pertarungan 8 bintang muda dalam rancangan realiti baharu Big Stage.

Big Stage disertai oleh Sarah Suhairi, Ariff Bahran, Afieq Shazwan, Tajul, Syafiq Farhain, Baby Shima, Sissy Iman dan Wani Kayrie.

Rancangan yang ditaja oleh Vivo dan ditrendkan oleh TikTok ini akan disiarkan setiap Ahad jam 9 malam di Astro Ria (104) dan Ria HD (123).

Big Stage turut boleh dinikmati melalui platform digital, ASTRO GO dan 'on demand'.

Layari laman web www.bigstage.com.my untuk segala informasi mengenai program ini!