Anak kepada usahawan kosmetik Datuk Seri Vida (DSV), Cik B, 11, atau nama sebenarnya Nur Edlynn Zamilleen bukanlah satu nama asing untuk masyarakat Malaysia yang aktif menggunakan media sosial.

Terbaru, menerusi sebuah entri yang dimuat naik oleh DSV di akaun Instagramnya, seorang netizen yang menggunakan nama @sham_aimirul telah meninggalkan komen yang menarik perhatian netizen dan DSV sendiri.

"Berapa tweet untuk saya makan malam bersama Cik B?" tanya netizen tersebut.

Soalan itu telah dijawab oleh DSV dengan menyatakan tweet yang diperlukan adalah sebanyak 500,000.

CIKBIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!! . KASUT CIKB ADA KATAK!!!! SPE ADA PENGALAMAN KATAK MASUK DALAM KASUT? . Nak muntah saya geli gelemanggg pah tekok eiiiii . Sebab tu sy dah prepare awal awal INSECTO utk halau nyamuk, serangga, katak segala bagai pun bolehhhhh. . . . Saya selalu bawa Insecto kalau outstations.. Ingat nak halau nyamuk..& serangga Katak pun tak...ha ha Jalan OFFER OFFER SPE NAK? . wasap nak INSECTO wasap.my/60132197975 (Hanif)

A post shared by Dato' Seri Dr. Hajah Vida (@datoserivida) on


Pada masa yang sama, netizen lain turut memberi respon dan pandangan tersendiri terhadap komen tersebut.

Cik B semakin dikenali di media sosial sejak dua tahun lepas, selain Cik B, adiknya yang dikenali sebagai Kacak atau nama sebenarnya Muhammad Eric Zacquan, 9, juga semakin dikenali di kalangan netizen.

Teks : Asraf Aided
Sumber : Instagram DSV