Pelakon dan penyanyi Aliff Aziz berpasangan dengan aktres Daiyan Trisha dalam drama bersiri terbaru slot Megadrama, Sejuta Rasa Buat Adelia.

Sejuta Rasa Buat Adelia diarahkan oleh Eyra Rahman yang sebelum ini pernah menghasilkan drama bersiri popular Mencintaimu Mr Photographer.

Pertama kali bergandingan, Aliff dan Daiyan membawa watak sebagai Idlan dan Adelia dalam drama bersiri ini.

Drama bersiri ini mengisahkan mengenai Adelia secara tidak sengaja menghidangkan puding karamel pahit apabila berjumpa buat kali pertama dengan Idlan, ketua dapur Melayu dan bosnya di hotel tempat Adelia bekerja.

Adelia harus membuktikan kebolehannya untuk memasak apabila dicabar untuk bertanding berlawan dengan Idlan.

Sepanjang perkenalan dan pertandingan mereka, bibit cinta berputik tetapi kes-kes sabotaj telah mengakibatkan wujudnya jurang besar dalam hubungan mereka.

Adelia terpaksa memilih antara impiannya atau rasa cintanya.

Menariknya, drama bersiri ini menampilkan banyak aksi memasak dan aktiviti di dalam dapur.

Adelia ditampilkan sebagai seorang wanita yang masih mengekalkan seri biarpun tangkas memasak di dapur.

Apakah rahsia Adelia, yang membolehkan dia kekal seri dari dalam, walaupun mengharungi pelbagai cabaran setiap hari?

Rahsia ini telah dibongkarkan dan ia adalah NIVEA Extra White Losyen dan Deodoran yang boleh membangkitkan cerah dan seri Adelia.

Jangan lupa saksikan Sejuta Rasa Buat Adelia lakonan Alif Aziz, Daiyan Trisha, Adam Lee, Elvina Mohamad, Sabrina Ali, Sheila Mambo, Esma Daniel, Fikree Bakar, Ikmal Amry, Jasper Supayah, Shah Kimin, Vicha Saywho dan ramai lagi bermula 25 Jun, setiap Isnin hingga Khamis jam 10 malam di Astro Ria dan Astro Ria HD! Bangkitkan cerah dan seri dirimu!